Dank u voor uw bericht!

Verstuur
Benemen Nederland B.V.
Kingsfordweg 151
1043 GR Amsterdam
+31(0)20 369 0055

 

Communicatie is waar het om draait

Om als bedrijf concurrerend en kosteneffectief te kunnen opereren is het gebruikmaken van de juiste communicatieoplossing essentieel.

Om uw positie ten opzichte van de concurrentie sterk te kunnen te verbeteren is het belangrijk dat een telecommunicatieoplossing goed is geïntegreerd met de zakelijke processen binnen het bedrijf.

De "Cloud’’

1/2

Communicatie als een Service (CaaS)

De diensten van Benemen’s communicatieplatform bevinden zich in de “cloud”.  Beschikbaar voor alle communicatiemiddelen, alle gebruikers en alle interacties van zowel mobiele- als vaste telefonie. Dit geldt voor mobiele telefoons met Benemen sim kaarten, als ook voor zakelijke, geografische en internationale nummers.

Door alle communicatiediensten vanuit één “cloud” omgeving te leveren, kan het bedrijfscommunicatiesysteem veranderd worden in een oplossing die de zakelijke processen zal verbeteren. Nu kan met de informatie die wordt verkregen van alle mobiele- en vaste telefonie-interacties het management besluitvaardiger en sneller acties uitzetten die het bedrijfsresultaat positief zullen beïnvloeden.

Volgende: Kennis van Klantcommunicatie

Kennis van Klantcommunicatie

1/2

Verhoogde dienstverlening aan klanten

Huidige trends omvatten ‘’Business Intelligence (BI)’’ en ‘’Big Data’’. BI is waardevol voor de besluitvorming binnen een bedrijf en verbetert de wijze waarop met klanten wordt omgegaan. Ook kennis over de wijze waarop communicatie met klanten plaatsvindt kan hier een grote bijdrage aan leveren. Wat als we wisten met welke klanten onze werknemers het meeste contact hebben?

De communicatiegegevens die door het Benemen platform gegenereerd worden, kunnen verrijkt worden met de CRM gegevens van het bedrijf. Het helpt bedrijven om te begrijpen met welke klanten ze goed communiceren en waar dit verbeterd zou kunnen worden.

Volgende: Verbeteren van Bedrijfsresultaten

Verbeteren van Bedrijfsresultaten

1/2

Het optimaliseren van de bedrijfsresultaten

Het verkrijgen van inzicht in de wijze hoe belangrijke klantencontacten verlopen, weten welke klantencontacten goed zijn verlopen en weten welke contacten zijn misgegaan maakt het voor bedrijven mogelijk de dienstverlening naar haar klanten te verbeteren.

Integraal inzicht in de beschikbaarheid van medewerkers  gecombineerd met het intelligent routeren van binnenkomende en uitgaande klantinteracties zal de bereikbaarheid van het bedrijf verhogen en de bedrijfsresultaten verbeteren.

 

Er is nu niet langer een reden om klantgesprekken mis te lopen. Mocht dit wel gebeuren, dan is daar de intelligentie van de Benemen oplossing, die er direct voor zorgt dat corrigerende acties worden ondernomen.

 Bekijk onze diensten

 Voor meer informatie neem contact met ons op

Bekijk onze klant referenties

Onze klanten

Lees onze klant cases
Ook wij vertrouwen op de Benemen communicatieoplossingen